torstai 1. joulukuuta 2011

Time to kick some Hodgkin ass!!!!!

No niin. Toinen kerta solusalpaajia takana ja taistelutahto nostettu huippulukemiin. Toivottavasti tekin näette ne pienet sytostaattimyrkyt mätkimässä huolella Hodari-soluja turpaan. Mä ainakin näen.
Ystäväni rohkaisemana, pari valittua sanaa Herra Hodgkin. :D

"Oon niin, niin, niin, niin huono häviäjä, että mun on aivan, aivan, aivan pakko voittaa.
Siis, siis, siis jos tahdot koittaa niin anna tulla vaan.
Oon niin, niin, niin, niin huono häviäjä, että mun on aivan, aivan, aivan pakko voittaa.
Siis, siis, siis jos tahdot koittaa niin anna tulla vaan.

Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä. Jippikayjei-hei-hei, sä tsiigaat voittajaa.
Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä. Jippikayjei-hei-hei, sä tsiigaat voittajaa."
          Cheek - Jippikayjei

Rakkaat, naurakaa itsenne tärviölle. Niin minäkin. :D

Ja oi rakkaat myrkkysolut. Taistelkaa viimeiseen soluun nyt!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti